Anger Management

Jädrar! Jag vet inte om jag någonsin fått såhär starka reaktioner på något inlägg förut! Tydligen så fanns det både folk som tyckte att jag för snäll och folk som tyckte att jag var helt dum i huvudet som satte KISS på 9e plats på min lista över de 10 mest överskattade banden av idag. Och det är skoj! Kommentera gärna mera!

Dock är verkar många (eller ja... i alla fall två) av er inte läst HELA inlägget innan ni sura ner er. Ni verkar heller inte ha läst det här inlägget där jag förklarade att min lista enbart är baserad på vad banden i fråga presterar IDAG. Sonic Boom ÄR tråkig, Gene och Paul KAN inte sjunga. Men KISS HAR gjort bra plattor och Paul HAR varit en av de bästa Rock 'n' Roll sångarna i världen.

Jaja. Nog om det nu. Kontentan av det hela är att jag tycker att det är skojigt när ni som läser har åsikter! Och jag tycker att det är ännu skojigare när ni väljer att dela med er av dem! Därför har jag, på test, lagt upp en liten fråga till er. En fråga som nästan alla verkar ha en stark åsikt om; Vad är egentligen viktigast i ett gitarrsolo? Är det känslan eller är det att det går snabbt som bara helvete? Ni kan rösta till vänster!

Här är ett av mina favoritsolon!


Cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0