The Flying Opera ute nu!!

Jepp! Avantasias efterlänktade live/dokumentär-DVD The Flying Opera är ute nu!! Så spring och köp!

Själv har jag redan köpt den! Dock utan att ha den i min hand ännu :-( Jag beställde den ju, som någon kanske minns, från Sweden Rock Magazine och de skickade den på releasedagen, alltså i fredags. Så med lite tur dyker den upp imorgon eller på tisdag :-D

Under tiden så får jag nöja mig med de klipp som redan har hunnit läcka på YouTube!! Konstigt nog finns där bara 2 låtar idag. Men det ska väll ordna upp sig snart, hehe :-P

Anyway. Som den förespråkare av att köpa musik som jag är så tänkte jag att jag skulle lägga upp dessa båda låtar här på bloggen också! Makes sense, doesn't it? Mest för att jag inte har någon inspiration för att skriva något mer just nu, hehe :-P (men plats 5 på min lista är på gång! Var så säker!!)

Vi börjar med lite fart och låten Another Angel Down, där Jorn Lande sjunger duett mer herr Sammet!


Och nu drar vi ner på tempot lite med den fina balladen Farewell, gästad av Amanda Somerville!


Efter att ha sätt dessa vill jag i alla fall se resten också! De låtar som är med på DVDn är ju:

1. Twisted mind
2. The scarecrow
3. Another angel down
4. Prelude / Reach out for the light
5. Inside
6. No return
7. The story ain't over
8. Shelter from the rain
9. Lost in space
10. I don't believe in your love
11. Avantasia
12. Serpents in paradise
13. Promised land
14. The toy master
15. Farewell
16. Sign of the cross / The seven angels (Medley)

But that's it for today folks!

Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0