Alice Cooper till Gröna Lund!!

Just när jag trodde att jag skulle få vänta till tidigast i höst för att se en bra konsert så dyker detta meddelande upp som ett brev på posten;



Grymt trevligt!! Det blir alltså Alice Cooper på Grönans scen den 4 juli i år! Jag regnade ju bort på förra årets Sonisphere och missade skräckgubben. Men nu ska det bli av!! :-D

På något sätt känns det också som att Gröna Lund som koncept passar herr Cooper, som ju gör nån form av mörk tivoli/cirkus grej! Så jag tror det kan bli riktigt bra!

Läs mer om grejen här!


Alice Cooper är nu tydligen också färdig med sin kommande platta. Den kommer heta Welcome 2 My Nightmare och är en uppföljare till... ja det ska jag väll egentligen inte behöva tala om ;-)

På tal om skivor är det nu också klart att HammerFalls kommande album kommer att heta Infected och släppas 18 maj! Och alla som har en prenumeration på Sweden Rock Magazine, eller blir prenumerant senast den 12 april, kommer med nästa nummer få en exklusiv CD med ett albumspår från det kommande albumet samt några exklusiva spår endast för denna utgåva!! :-D Behöver jag nämna att jag ser fram emot detta ganska mycket?!



Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Seance

Mäktigt då är man precis tillbaka i Stockholm från GBG och BIG4.

2011-03-15 @ 00:28:04
URL: http://seance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0