Rockduellen - Vinnaren!

Som någon kanske minns skrev jag det här inlägget för ett tag sedan där jag berättade som radiostationen Rockklassikers mission att få fram tidernas bästa rockband. Nu är vinnaren utsedd!!

Eller ja... vinnaren har varit utsedd ganska länge... och de av er som lyssnar på Rockklassiker vet det säkert redan... men eftersom jag inte har något bättre att skriva om idag tänkte jag att jag kunde tala om det här också!

I finalen möttes QUEEN och PINK FLOYD. Och vinnaren blev såklart:



HELT RÄTT om du frågar mig! Queen kan mycket väl vara Tidernas Bästa Rockband!! Behövs det egentligen någon förklaring till det? Kanske... men jag är för trött för att skriva mer nu :-P hehe...

Lyssnar på låten istället!!

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0