Shot In The Dark

Hej där alla metalskallar!!

Jag har nu äntligen kommit fram till vad jag ska göra med den här bloggen! Och arbetet är redan igång!!

Vad ska jag då göra? Jo! Jag har tröttnat ganska rejält på den här ganska fula, gråa och 00-tals lika designen. Och eftersom blogg.se systemet inte erbjuder så mycket annat så kommer jag snart att byta adress och plats!!!

Till var?
Ja... min nya blogg är redan uppe till stora delar. Ännu återstår lite småpill samt några texter som ska flyttas med. Men inom några dag tror jag nog att det ska vara klart och då kommer jag, SÅKLART, länka dit från ganska många ställen! Hittar du dit innan? Grattis! :-D

Hur som helst!
Vi avslutar med Within Temptations nya video för deras låt Shot in the Dark! Jag har aldrig varit något mega-fan av bandet. Men denna låt är faktiskt riktigt bra :-)

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Men designa på blogg.se kan ju jag göra om du nu skulle vilja det så klart, låter lite spännande dock med en flytt.

2011-04-06 @ 10:02:41
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0