I WANNA BE ELECTED!!!

Det är vad alla, röda som blåa som gröna som extremt röda som extremt blåa, har skrikigt i nästan ett år nu. Men nu är det slut på skrikandet!! Vilket är skönt. För idag avgörs det. Vilka ska styra Sverige de kommande 4 åren? Ska vi ha 4 år till av "every man to himself" eller fyra år av "alla ska tjäna EXAKT lika och ALLT ska vara EXAKT rättvist"? Det är frågan det.

Jag vet vad jag har röstat på (vilket är tur... haha). Jag har röstat på... ja... det tänker jag inte avslöja här. Men jag kan säga såhär mycket att jag inte har röstat på SD!

På tal om att rösta så tycker jag att det är dåligt valdeltagande i min lilla gitarrsolo omröstning! Kom igen! Jag vet att det är fler än ni som har röstat som läser bloggen. Gör er röst hörd! För snart kör jag igång med nån annan fråga!

För att avsluta det hela nu tänkte jag visa den gamla valklassikern Elected med Alice Cooper!! Men den enda bra versionen av videon jag hittade på YouTube var: "Inbäddning inaktiverad på begäran". Därför så kör vi min nya favoritlåt med Sabaton istället! Som konstigt nog inte låter som Sabaton :-P HAHA...
Från Metalizer plattan: 7734


That's it for today! BYE!!

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Tiamats "Vote for love" är rätt skön också

2010-09-19 @ 21:00:53
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0