3 Weekends of METAL!!

Då har jag precis köpt biljett till Avantasia på Arenan!!
GRYM SKOJIGT!! Jag ska alltså få se Tobias Sammet och en massa gäster (inklusive Kai Hansen och Michael Kiske som inte stått på scen tillsammans sen Kai lämnade Helloween 88) framföra några av de bästa metal låtar som någonsin skrivits!!

Jag är riktigt glad!!! Trotts att mina Maiden plattor ännu inte dykt upp i posten...

Jag har kommit på en grej också. Nu har det slumpat sig så att Sabaton, Avantasia och Helloween ligger på tre helger i rad!! Den sista lördagen i november är det Sabaton, den första söndagen i december är det Avantasia och den andra lördagen i november är det Helloween!! Det blir alltså 3 WEEKENDS OF METAL på Arenan!! Hur ska man orka :-P Man kommer ju att må illa bara man hör talas om Power Metal sen :-P HAHA. Nej... men nästan.

MEN DET ÄR DET VÄRT!!

Mr.MASA presenterar
3 WEEKENDS OF METAL ON ARENAN STOCKHOLM!
Sabaton - 27 November
Avantasia - 5 December
Helloween - 11 December

Cheers all metalheads!!!
(nu kan jag NÄSTAN utlova att plats 9 på min lista publiceras innom kort!)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag kör istället på:

27 november - Nordic Rage

5 december - Avantasia

10 december - Helloween

Och jag hoppas fortfarande, även om det inte är troligt, på:

18 december - Avantasia

2010-09-07 @ 17:42:47
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: ztizze

ROCK ON !!!

2010-09-07 @ 22:53:54
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: derru...

ha're kul! (Och fota gärna :P)

2010-09-10 @ 17:40:55
URL: http://web.me.com/alteaspjuth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0