10-10-10

Isn't that scary?!
Haha... nja... inte så. Nästa år blir skojigare, då blir det 111111!

Som ni märker har jag inte mycket att skriva idag. Jag är fortfarande lite deprimerad över att ha förlorat i Tiger Woods Pga Tour 09 till Wii mot min lillasyster...
Ska det vara så?!

Jaja. När jag ändå bara skriver rubbish så kan jag passa på att prata lite om Pablo Francisco. "Whatever happend to that guy" (som ståupparna brukar säga...)? Han var jättepopulär för några år sedan, var på turnéer över hela världen och sånt, men jag har inte hört något om honom på senaste tiden. Enligt hans hemsida turnérar han fortfarande överallt, men ändå. Kan det vara så att folk har tröttat på hans röster?

Jag tycker att han är skoj i alla fall (när jag då och då snubblar över något klipp). Här är en känga till alla döds metallare där ute.


Skoj! Eller hur?!

Nu har jag inte mer att säga, förutom att det verkar som om denna blogg har fått ett nytt lågvattenmärke :-P
Jag ska skärpa mig till nästa gång. Jag lovar!

Hoppas ni hänger kvar!
Cheers!

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Rätt kul klipp, ska försöka hitta ett om powermetal bara för att ;)

2010-10-11 @ 10:47:55
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0