Ordningen återställd

Då var ordningen återställd! På väg hem från jobbet idag så svängde jag förbi Sound Pollution och köpte min Sabaton turné T-shirt! Grymt snygg var det också, vilket ju är ett plus! En version av Coat of Arms omslaget på framsidan och turnédatumen på ryggen.

Och när jag ändå var där så slank ju såklart en skiva med också. Det är ju nästan oundvikligt om man ändå handlar i en skivbutik. Denna gång blev det en riktig klassiker, som jag av någon konstig anledning ännu inte hade; Theater of Salvation av Edguy, från 1999. Nu saknas bara Vain Glory Opera och min Edguy samling är komplett!

Och på tal om Edguy. Imorgon drar Avantasia tunrén igång i Schweiz! Spännande! Det betyder att vi borde ha en setlist från denna tunré tidigast på onsdag. SPÄNNANDE!!!

Vad mer kan man skriva idag? Jag vet inte. Så det är kanske lika bra att jag slutar? ;-)

Jag kanske ska avsluta med en Edguy låt? Inte en från Theater of Salvation utan en med en text som beskriver ganska väl var jag är i livet just nu? Ja! Så gör vi!



NEJ. Jag är inte bitter ;-) Jag har det grymt bra faktiskt! Men just nu blir man lite åksjuk...

Cheers!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0