En intervju med mig själv

Nej men titta! Mr.MASA? Bloggar du fortfarande?
Svaret är JA!!! Men för att vara mig var det ganska länge sedan det kom ett inlägg här på bloggen nu! Hela 4 dagar! Herre gud!

Varför då?
Jo. Det är helt enkelt en fråga om tid, ork och engagemang. Och jag har inte haft något av det, i alla fall inte för bloggande. Det är på väg tillbaka dock! Så vänta er ett inlägg inom kort! Om inget konstigt händer så kommer jag då presentera plats 1 på min lista!

Hm... det låter som han är på upphällningen den där Masa...
NEJ det är jag inte! Min blogg är just nu större än någonsin och jag tycker att det är väldigt roligt! Kan det ha något att göra med mina listor? Jag tror det och det är bara skoj :-D Jag håller redan på att fundera på nästa top 10 lista!

Vad händer mer i Masas liv just nu då?
Ja... rätt mycket. Han jobbar på kontor och webbar sig. Mer kan jag inte säga utan att avslöja min hemliga identitet! Annars så håller han på med sitt (ännu konstigt nog namnlösa) band som repar en gång i veckan och så skriver han en massa musik själv också! Mer om det kanske kommer upp på bloggen!

Skoj, skoj... på tal om musik; vilken låt har du just nu på hjärnan?
Någon Helloween låt hade man kanske kunnat tänka sig. Men ikke sa Nicke! Just nu för tillfället är det den fantastiska glad metall låten Warriors av Freedom Call! En fantastisk låt som man bara blir glad av!

Här tänkte jag visa den ihoppklippt med en massa bilder från TV-serien Avatar (som inte har något med filmen Avatar att göra)! Där har vi förresten en rolig parallell! Det svenska bandet Avatar har precis blivit klara som andra förband till Helloween och Stratovarius i vinter. Och killen som spelade gitarr i Freedom Call i begynnelsen spelar numer gitarr i Helloween! Så är cirkeln sluten!



Då var vi nästan klara Masa... men för att avsluta det hela skulle det vara fantastiskt roligt om du ville säga några sista ord till dina läsare
Va? Nej. Varför då? Jag dyker ju upp igen snart med plats 1 på min lista!

Eh... jaha... tack för din medverkan
Det är jag som ska tacka!

Varför då?
Därför att det är min blogg och du bara är ett fantasifoster, endast avsedd att ställa några dumma frågor för att jag inte har så mycket annat satt skriva om just nu...

Jaha... okej...
Så nu ska jag sluta prata med mig själv!

Bye!!!

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Underbar intervju!

Helt rätt, vill ingen annan så får man ta tag i det själv...

2010-11-04 @ 16:45:16
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0