Intervju med Mr.MASA himself!!!

Jag är trött som apa :-P hehe...
Därför blir det ingen list 3a idag heller (imorrn ska det dock var på gång!).

Idag blir det därför ett väldigt kort inlägg där jag tipsar om en intervju med, håll i er nu, MIG!!

Det är METAL! som har skrivit om mig i sin serie "Blogg i Fokus"! :-)
Värt att läsa! Om inte annat bara därför att personen han intervjuar är så fantastiskt underbar och fantastisk! Hehe... Intervjun finns att läsa HÄR!

Tillsist kan jag också nämna att jag nu har inhandlat Sabatons nya platta Coat of Arms! Jag lyssnar på den just nu och det är riktigt bra (i alla fall i de öron som gillar Sabaton. För det låter EXTREMT mycket som Sabaton!)!!

Titta vilket fantastisk inlägg detta blev! Hehe... inte... :-P Jag hoppas att jag inte tappade de möjliga nya läsare som hittat hit via METAL! bloggen...

Det blir bättre!

(jo just det! Sonisphere har nu laggt till "Fler band tillkommer" igen på deras hemsida! DÄR fick ni alla domedagsprofeter!! HAHA :-P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0