Rockklassiker Live med HammerFall! - Part 3

HELL YEAH!!! Det var riktigt grymt bra!!! HammerFall totalt ägde scenen och orsakade förhoppningsvis stora störningar på Grand Hotel, rakt över vattnet!! Och vilket låtval de gjorde! Jag har sett HammerFall live 4 gånger (innan igår, nu är det FEM!!!!) och jag tror aldrig att jag hört The Dragon Lies Bleeding och Stronger Than All live!! Detta uppblandat med klassiker som Blood Bound, RenegadeHeeding The CallHearts On Fire och, faktiskt, Rebel Inside (som jag bara tror att jag hört en gång live)!! Riktigt bra!! Jag saknade dock Natrual High och Legacy Of Kings... men kan kan väll inte få allt :-P

Riktigt bra som sagt!! Det enda lite tråkiga var att, eftersom de spelade på Love 2010 scenen, så stod sed Love 2010 med stora bokstäver bakom och det fanns ingen backdrop... men vad gör det i sammanhanget??

Jag tog lite bilder också! Så här kommer de!
Scenen, ungefär en timme innan Publiken, ungefär en timme innan Publiken, några minuter innan Jonas Nilsson, Anton Körberg och Ian Haugland från Rockklassiker HAMMERFALL! Anders Johansson, Joacim Cans, Pontus Norgren Oscar Dronjak Fredrik Larsson, Anders Johansson Pontus Norgren (springande), Oscar Dronjak Joacim Cans, Pontus Norgren Tack Stockholm!

Och som om det inte vore nog med detta så filmades hela konserten och streamades live på TV4 play!! Och självklart ligger den kvar där!! Så... jag lägger upp den här med!! Tråkigt nog är halva inledande Punish and Enslave borta. Men annars ska den vara komplett! (och för de av er som vet vem jag är så kan jag avslöja att jag syns i publikhavet under The Dragon Lies Bleeding, och säkerligen fler gånger :-P)


Om det av nån anledning inte skulle funka att titta (det är ibland strul med TV4 Plays Bädda in funktion har jag märkt) så kan ni även titta här: http://www.tv4play.se/nyheter/nyhetskanalen?videoId=1.1674181

Cheers!!!

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Ja va fan, kanske blir kul att se Hammerfall live?

;)

2010-06-12 @ 12:32:16
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0