KISS my hairy MUSTASCH, I'm flying to another part of EUROPE!

Hehe... JA, jag ÄR nöjd med rubriken!

Nu händer det mycket i Mr.MASAs liv! Ikväll är det KISS (med förbanden Mustasch och Europe) på Stockholm Stadion! Och imorgon (klockan alldeles för tidigt om du frågar mig, i alla fall med tanke på att jag ska på KISS ikväll) bär det av till Arlanda och sedan vidare utomlands! Var ska jag då åka? Det tänker jag inte avslöja! HAHA!! Möjligtvis kan jag nämna det när jag kommer hem, men just nu låter jag det vara ett mysterium. Allt jag kan säga är att det är någonstans i Europa samt att jag kommer vara borta en hel vecka.

Detta medför dock konsekvensen att jag inte kommer att blogga ett skit på en hel vecka. Visst. Jag förstår om ni får abstinensbesvär! Men då finns ju alltid möjligheten att läsa gamla inlägg! Alla inlägg från dessa två år finns ju arkiverade, så det är bara att börja läsa!

Så. BYE BYE MY HARD ROCKING AMIGOS!!



I'll be back...


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Sweet! Såg dom i Malmö igår :D

2010-06-14 @ 19:03:13
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: ztizze

ROCK ON !!!

2010-06-16 @ 11:02:24
URL: http://ztizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0