TERROR!!!

Jag såg på TV4 Nyheterna nyss och jag såg något så löjligt att jag var tvungen att skriva om det här, trotts att jag sagt att jag inte ska göra det.

Som någon kanske vet så har det ju varit ett "terror"atentat här i Stockholm. Det är hemskt och så. FINE! Så det är klart att det kommer skrivas spaltmeter och malas på på TV... men nu börjar det bli smått löjligt. Varför? Jo, för att ALLA som ens var i närheten av platserna i fråga får komma till tals på TV och berätta hur hemskt det var. Jag köade till Helloween när detta hände i en annan del av stan. Får jag också kommentera? Snäääälla?

Nu till det jag såg nu. Det var någon tant som bor en bit från någon av platserna som intervjuades. Anledningen? Jo! Hon hade hört NÅGOT i hennes trapphus NÅGON GÅNG under kvällen och det var KANSKE någon som pratade i walkie-talkie! WOW!!

Snälla mediesällskap! Rapportera gärna om terrordåden (som misslyckades ganska fatalt, det ska man komma ihåg!). Men skräm inte upp folk med en massa onödigt skit!

Nej. Nu slutar vi men något glatt! FREEDOM med Stratovarius!



Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag har börjat få vanan att ha på Gomorron Sverige på morgonen innan jag går till skolan och den här veckan har de inte pratat om NÅGOT annat än det här under den tiden jag tittat...det börjar bli lite uttjatat nu...

2010-12-16 @ 21:29:02
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: DANIELA

Ja h-e-r-r-e-g-u-d!

Det är så jävla löjligt att man vill gråta över hela grejen. Seriöst, pallar inte sånt här. Först händer något och allt är jätte allvarligt. Sveriges undergång typ, waaaah(?!). Varningar hit, varningar dit, varningar om ditt och varningar om datt..... sen händer det inte ett jävla skit efter!

2010-12-16 @ 22:38:49
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0