Bloggshoppen???!!

På riktigt blogg.se!! Jag HOPPAS att detta bara är tillfälligt!

Ni kanske har märkt det. Men blogg.se har satt en reklamruta längst ner på alla bloggar de har, för Bloggshoppen! Och det är inte en sån där reklamgrej som man slipper om man scrollar (sånna kan jag acceptera). NEJ. Det är en sån där irriterande skitgrej som följer med när man scrollar!

Jag är lite sur faktiskt! Den är ful som satan och visar saker som inte alls är kopplat till min blogg! Jag hoppas att detta är tillfälligt över julen! Hör ni det Blogg.se folk! TILLFÄLLIGT!! Annars KOMMER jag att flytta min blogg till WordPress eller liknande!!

Aldrig har väll texten på denna låt känts mer träffande?


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Håller med dig.

2010-12-22 @ 10:46:12
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0