WARSAW RISE!!!

Ska inte skriva så mycket, ska nämligen iväg och jobba snart. Men jag måste ändå skriva lite om det som nu har skett. Sabaton har nämligen haft premiär på sin video till låten Uprising, som enligt egen utsago ska vara en av de dyraste i metalhistorien!

Det finns egentligen inte så mycket att säga om den. Förutom att det är en grymt bra video! Det enda som jag skulle kunna klaga på är att bandet är med aldeles för lite. Mer bilder på bandet och detta hade varit en ännu mer fantastisk video.



På tal om Sabaton och videos så kan jag också tala om att videoklippet de spelade in förra veckan var till låten Screaming Eagles! Eftersom det är en av mina favoritlåtar från den nya plattan blev jag glad över att höra det!

Sen kan jag också nämna att the mighty HammerFall nu har börjat skriva låtar för en kommande platta som är planerad till i Maj nästa år! HELL YEAH!!

Och på tal om HammerFall så är det fan inte alls länge till Sonisphere nu!!!! På lördag smäller det!! Ett längre inlägg om detta utlovas inom en snar framtid.

Cheers!

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Vi ses på Sonisphere då!

Dock kommer jag nog missa HF :D



Videon är grym med så klart!

2010-08-04 @ 13:49:02
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

sv:

Hade jag ditt nummer så skulle jag kunna göra det ;)

Vi får se om jag hinner ner till HF eller :D



Missa inte heller "Fira Bruce Dickinson På Sonisphere..."

2010-08-04 @ 15:41:14
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

hehe, den är ju bra också!!



sv:

Du fick mitt mobilnr. nu på samma sätt;)

2010-08-05 @ 15:45:34
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Jessica :D

Riktigt grym video till en riktigt grymt bra låt!

Den refrängen fastnar verkligen ;D



Huh, så kul med en ny platta av HammerFall,

visste jag inte, något att se fram emot :D

2010-08-08 @ 21:43:21
URL: http://noothingtosay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0