ABC: "Förödelse efter hårdrocksfestival"

Hallo!
Jag har inget att skriva just nu egentligen. Men jag hittade detta klipp på SVTs hemsida från lokalnyheterna, ABC, som kan va skoj att se för alla som var på Sonisphere i lördags!



Hehe. Men snälla rara. Vad tror de ska hända när de lånar ut marken till en metal festival? Att gräsmattan ska klara sig utan några som helst skador? När många människor befinner sig på en gräsmatta är det klart som apa att gräsmattan inte klarar sig 100%. Sedan nu när det regnade är det väll klart att det ser ut som en leråker!

Jaja. That's deras problem. Hoppas bara att detta inte är ett hinder för att Sonisphere eventuellt ska få komma tillbaka även nästa år.

Cheers!

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Jag säger samma sak-och inte ens väderprognosen förutspådde så mycket regn. Så vad ska arrangören göra?

2010-08-12 @ 10:23:53
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Grimgoth

herrgud, vad tror dom som sagt??



Lite kort från Sonisphere ligger ute nu med fall du vill kolla in ;)

2010-08-12 @ 13:00:05
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: lady do or die

det enda jag kan tycka är att de som anordnade kanske kunde har röjt lite mer gällande skräp osv. Finns ju många klubbar som ställer upp på sånt för en slant till t.ex. laget osv.



sv: haha, jo jag tänkte också på det, nog det fulaste jag skådat faktiskt!

2010-08-13 @ 12:41:43
URL: http://ladydoordie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0