Finally!

ÄNTLIGEN!!!! MIN KAMERA ÄR FINALLY HÄÄÄÄR!!!!!!! Jag är så glad att jag skulle kunna skrika ut det :-D Som jag har väntat, som jag har bråkat med Net On Net, som jag har varit säker på att det skulle haverera igen någonstans! Men det är historia nu, för nu är den HÄR!!! Jag skulle visa en bild om det inte vore för att Blogg.se skiten inte fungerar som det ska, IGEN! Om ni vill se kan ni i alla fall trycka HÄR.

Men nu nog om min egen lilla lycka (som btw kommer göra mitt projektarbete SÅ mycket bättre). Nu går vi vidare med inlägget. Men med vad? Jag vet inte... det har ju inte hänt något särskilt... och jag kan egentligen inte tänka på så mycket alls just nu...

Vad kan jag då säga? Jag sitter och lyssnar på det FANTASTISKA Sonata Arctica albumet Winterheart's Guild och önskar att The Days of Grays kunde komma någon gång!

Jag har precis upptäckt att nu även HammerFall finns på Twitter. Kolla in! Den är inte lika bra och rolig som Tobias Sammets. Men helt klart läsvärt.

En sista grej då. Det är någon som har laggt upp hela Sonata Arcticas spelning på Lowlands 2009 på YouTube. Det är faktiskt riktigt bra :-D Det här klippet kommer där ifrån. Låten heter The Last Amazing Grays och kommer från den kommande plattan. Kolla på den, och sedan hela konserten (sök på YouTube)!





Då var det slut på dagens inlägg. Nästa gång kanske jag kan skriva något mer läsvärt. Men tills dess; HAVE A NAJS DAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0