Oj... var kom alla läsare ifrån??

Jag menar... det är skojigt att så många hittar hit (även fast det inte är därför jag skriver, för i så fall hade jag slutat för läääääääänge sen)... jag förstår bara inte riktigt hur :-P

Jag talar om att jag i veckan haft hela 42 unika besökare under en dag! Det kanske är bebis siffror för många bloggar. Men för mig, som vanligtvis ligger på mellan 4 och 10, är det STORT! Jag vet inte var ni kommer ifrån, men kom gärna tillbaka! :-)

Vidare till det vässäntliga. Trots de många besökarna kommer det en tid framöver ske betydligt mindre här på bloggen. I alla fall i några veckor. Det är nämligen så att Mr.MASA håller på att ta körkort! Och uppkörning med mera närmar sig med stormsteg! Därför kommer jag lägga större delen av min tid på just detta.

Precis som jag förklarade till sommaruppehållet så lägger jag inte ner bloggen. Den tar bara en paus, men kanske nått enstaka inlägg ibland. Men mot jul ska den troligtvis upp i normal fart igen.

På tal om körkort. Den här beskriver PRECIS hur det hela går till!


HAHA. Bye, bye!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag har varit här mer eller mindre hela tiden så jag höjer inte dina siffror mer än vanligt ;)

2009-11-12 @ 21:22:12
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Jag håller tummarna och önskar dig lycka till:) De många besökarna kan bero på att du skriver grymt.

2009-11-13 @ 13:48:38
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0