I Want!

Julen närmar sig! Eller... nja... snart gör den det i alla fall! Men eftersom jag är ute i god tid har jag redan kommit på vad jag ska önska mig! Jag tänker inte berätta det här förståss ;-)

Förutom en sak. Filmen The Pick of Destiny med världens bästa humor rock band Tenacious D! Jag har ingen aning om vad filmen handlar om egentligen. Men eftersom deras självbetitlade debutplatta (innehållandes klassikern Tribute) är så fantastisk och likaså de två låtar som jag hört från filmen (Kickapoo och Beelzeboss) så är den nog ett måste i alla fall. Filmen har funnits några år nu och jag vet inte varför jag inte har insett tidiagare att jag måste ha den. Men så är det i alla fall, I WANT!!

Nej. Jag längtar faktiskt inte efter filmen så mycket. Men jag tror att det är en roligt film och låtarna är faktiskt riktigt bra. Särskillt bra är denna låt! Både Meat Loaf och Dio är med i denna låt!


That's all for today folks! Bye, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0