Var fan är min DVD?

Jag hatar när saker inte kommer när de ska!

I lördags släppte Edguy sin första live-dvd någonsin. Självklart hade jag förbokat den (på Sweden Rock Shop, eftersom min vanliga hovleverantör Ginza var så sega på att sätta ut den på deras hemsida) så att den skulle komma hem i brevlådan. Men fungerar det så lätt? Gissa tre gånger.

Igår, efter ett väldigt snällt mejl, skickades tillslut ändå min efterlängtade deluxutgåva (som består utav både DVDn och konserten på en dubbel-cd) av Fucking With F*** - Live. Så med en hel del tur är den här imorgon! Hoppas det! Har nämligen nationellt prov i engelska imorgon, så det kunde va skönt att få dvdn då så att jag kan koppla av med lite förstaklassig metal med en stor del humor efter provet.

Men som tur är för mig, och för alla andra som ännu inte skaffat sig denna dvd, så har någon vänlig skäl lagt upp två klipp på Youtube! Så medan jag nu sitter och väntar och hoppas kan jag kolla på dessa två! Ett av dessa klipp är klassikern Vain Glory Opera, från plattan med samma namn. Den finns att beskådas här nedan, varsågoda!



That's all for today folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0