Cash is King...

...finns det egentligen något mer att tillägga?
Gene Simmons i en reklam för Dr.Pepper

Jag gillar Kiss, de har gjort en jädra massa bra låtar och de har en cool image. Men ibland känns det lite patetiskt. Jag menar, hur många anledningar finns det egentligen för att ge ut actionfigurer, serietidningar, ställa upp och sjunga en halv låt i The Tonight Show och ställa upp i reklamfilmer? Är det för att de "brinner" för det? Nej, det är självklart enbart för att tjäna pengar. Och det hade väll det inte varit något fel på... om det inte var så att herrarna i Kiss redan var överdrösade med pengar. Mycket vill ha mer, jag vet, men HALLÅ!! Bilden ovan är inte redigerad på något sett, den kommer direkt från Kiss hemsida. Någon gräns måste det väll finnas, eller?

Det var allt för idag, hoppas att jag inte retat upp dig allt för mycket om du är ett hard core Kiss fan :-P.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag må vara ett inbitet KISS-fan men du har fan i mig rätt, har tänkt samma tanke ett antal gånger, har bara inte velat erkänna det för mig själv.

Det är det sämsta med dem :S

2009-03-25 @ 21:59:52
URL: http://ghostlovescore.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Det var det som gjorde att jag inte var sugen att se dem live på stadion.

2009-03-26 @ 09:43:36
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0