Stratovarius till Sverige!

I februari nästa år kommer dom till Sverige. De finska Power Metal legenderna i Stratovarius! Den 6, 7 och 9 februari äntrar dom Mejeriet i Lund, Trädgårn i Göteborg och Tyrol i Stockholm under deras redan pågående turné för senaste släppet Polaris.

Senaste gången de var här var 2005 tillsammans med HammerFall, något som jag tyvärr inte såg. Jag har faktiskt aldrig sett detta band live. Men nu ska det bli ändring på det! Jag ska självklart se Stratovarius på Tyrol! Biljetterna har ännu inte börjat säljas dock, men det kommer väll igång snart.

På tal om Stratovarius så har jag faktiskt gjort en ny beställning på MegaStore (trots att jag vid ett flertal tillfällen sagt att jag aldrig med ska göra det). Jag har beställt 3 plattor. Två från Stratovarius (Stratovarius och Polaris) och en från de australienska (fast bröderna egentligen kommer från Skottland) legenderna AC/DC (High Voltage). Så räkna med en hel del gnäll på MegaStore här på bloggen fram över, haha.

Tillsist. Kolla in det här otroligt bra liveklippet med Stratovarius! Jag vet att jag visat det förut, men det är så bra att jag visar det igen!




Det var allt för today folks!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Är det 18 år på alla konserterna dom ska ha i Sverige eller är det bara i gbg

2009-06-03 @ 22:28:05
URL: http://baronlacroix.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Såg dem 2005-blev mycket besviken på setlisten men å andra sidan var det väldigt kul att se dem live.

2009-06-03 @ 23:20:47
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0