PREMIÄR: HammerFall - Any Means Necessary!!!!!!!!!!!!!!!!

Jippiiiiiii! Äntligen!! Idag var det äntligen premiär för HammerFalls nya video Any Means Necessary! Låten hade dock premiär redan igår på P3 Guldgalan (sändes på radio, P3, och TV, SVT 1). Som det gigantiska HammerFall fan jag är så såg jag självklart detta, och redan då tyckte jag att det (som vanligt) var så jädra grymt! Idag såg jag videon, och hörde den för första gången som studioversion, och jag kan bara säga WOW!!!!!

De göteborgska Heavy Metal riddarna har gjort det igen! Dock så har de utvecklats sedan förra plattan. Detta är inget dåligt på något sätt. HammerFall har, sedan första platta, varit i ständig utveckling, dock utan att förlora sitt egna sound. På denna låt hör man väldigt tydligt vilket band det rör sig om, samtidigt som man hör att de har tagit ännu ett steg i sin vidareutveckling av musiken. Jag skulle säga att den här låten är en av de tyngsta låtarna HammerFall någonsin gjort.

Jaja, jag ska inte babbla så mycket mer nu. Utan jag ska låta er njuta av låten och videon. Men innan jag slutar så ska jag bara säga att om resten av låtarna på No Sacrifise, No Victory låter så här så kan det mycket väl bli en av de bästa plattorna någonsin.


Ps. Om du missade liveframträdandet på P3 Guld igår så kan du hitta den genom att klicka HÄR. Mycket Nöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0