It's A Mystery

Så har Melodifestivalen dragit igång igen..., så börjar nog en jädra massa bloggar idag. Dessa bloggar kommer att vara fulla med saker som "Bort med Mede!", "Mede Rules!" och "Melodifestivalen = årets bästa grej!". Det kommer att diskuteras och tjatas om vilka bidrag som skulle gått vidare, huruvida Petra Meda var bättre eller sämre än Luuk och den totala sinnesförvirringen om den Internationella juryn.

Min blogg kommer dock inte att handla om allt detta. Det enda som jag kommer att säga är följande: Petra Mede var rolig, bidragen var för det mesta tråkiga och den bästa låten åkte ut. Nina (kommer inte ihåg efternamnet) hade helt klart den bästa låten, även om musiken var lite tam. Men, men, Af Ugglas gick till Andra Chansen i alla fall, alltid något.

Så, nu har jag klarat av årets första deltävling, och det tog bara 4 meningar! Känn på den kvällspressen!! Nästa vecka får vi se om H.E.A.T klarar dig. Jag tror att de åker ut.

Men nu så ska vi försöka glömma denna "folkfest" en liten stund med lite RIKTIG musik. För några dagar sen hade jag nämligen lite småtråkigt och bestämde mig för att klippa ihop en liten musikvideo (se alla mina tidigare ihopklippta musikvideor på min YouTube kanal, som du hittar under "LÄNKAR"). Videon är till Stratovarius låt It's A Mystery från deras platta Intermission (som egentligen är en samling med tidigare svåråtkomliga låtar, denna låt är dock en då nyskriven låt för den plattan). Själv är jag faktiskt ganska nöjd med resultatet! Så titta på den, här nere, det är värt det (särskilt om du aldrig hört Stratovarius tidigare). Det var allt för idag! Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0