Premiär för nya Sonata Arctica videon "Flag in the Ground"!

Holy hell! Hittade den nyss på YouTube! Den har tydligen varit ute sen den 28e, hur kunde jag missa det?! Men hur som helst. Videon, och även låten för den delen, är grymt överjävligt otroligt fantastiskt bra! Det är HELT KLART den bästa Sonata Arctica videon so far (visst, videorna till Wolf & Raven, Don't Say A Word och Paid In Full kanske inte är så svåra att tävla med. Grymma låtar, mindre grymma videos)! Förutom att den beskriver historian som texten handlar om på ett väldigt bra sätt så är också bandet mer taggat än jag någonsin sett dom. Ett exempel är Tony Kakko, jag har ALDRIG sett honom så levande i någon video med bandet!

Men nu ska jag inte snacka mer. Titta, lyssna och njut! IT'S AMAZING!



That's it for today! Always remember: "Freedom is everything and we are Free!"

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det är inte långt kvar nu alltså...

2009-08-31 @ 16:49:00
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0