Ny Stratovarius video

Stratovarius har nu haft premiär för sin nya video! Videon är till låten Deep Unknown från kommande plattan Polaris och markerar en historisk punkt för bandet. Videon är nämligen den första utan bandets förre gitarrist och ledare Timo Tolkki (som ju nu mer spelar med sitt nya band Revolution Renaissance). Den är också den första med den nya gitarristen Matias Kupiainen och bassisten Lauri Porra. Videon visar alltså det nya Stratovarius.

Jag har för mig att jag redan sagt vad jag tycker om den nya låten i ett tidigare inlägg. Så jag ska inte ta upp det ingen, förutom att jag nu med facit i hand kan säga att den är bättre än någon av låtarna på Revolution Renaissances Age of Aquarius. Om videon kan jag däremot säga att jag tycker att den är ganska tråkig. Visst, den är snyggt gjord och så. Men det händer inte så mycket. Det är mest samma vinklar hela tiden tycker jag. Men ni får väll bilda er en egen uppfattning när ni kollar på den här nedan.

Det var i stort sett allt jag hade att bjuda på för idag. Hej höpp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0