Nu drar jag till Rom

Jahaja. Nu måste jag tyvärr meddela att jag, eran allsmäktiga ledare och insperationskälla i livet, kommer att lämna er i en vecka, hehe. Jag ska nämligen åka til den stora staden Rom. Tidigt i morgon bitti så åker jag till Arlanda för att sedan flyga i tre timmar innan jag, förhoppningsvis (hehe), kommer fram till Rom. Där jag ska insupa kultur i massor.

Så, för att göra en lång historia kort, jag kommer alltså inte att blogga någonting. Nej, gråt inte! Jag kommer ju tillbaka om en vecka. Hehe. Jag ska avsluta detta inlägg nu innan jag börjar skriva alltför konstiga saker. Men tills nästa gång så ska jag bjuda på lite musik. Låten heter, passande nog, The Glory of Rome och kommer från Avantasias Metal Opera pt 1 (som faktiskt delvis utspelar sig i Rom), och klippen kommer från filmen Gladiator (ps, det är inte jag som har satt ihop det).

Hare bra tills nästa gång!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Klart man gråter :/ speciellt då du ska åka till Rom som råkar vara en av de städer jag mest av allt vill besöka för tillfället..



Men...med lite Avantasia så överlever man nog ;)

2008-09-11 @ 22:15:48
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0