Jag visste att den här dagen skulle komma...

...jag har absolut ingenting vettigt att skriva om. Nu har jag suttit och funderat och funderat och jag kommer inte på vad jag kan skriva här idag som liggen inom ramarna för den här bloggen. Det har inte hänt någonting nytt med mina favoritband, det är lite för tidigt än för en ny textrad, jag har inga nya skivor att recensera och jag har inte ork just nu till att skriva en "Metal Heads in Time".

Det enda jag kan nämna lite är att jag nu har varit i beställartagen. Dels så har jag beställt biljett till HammerFalls spelning på Hovet (självklart räknar jag ner, se till vänster) och dels så har jag beställt lite grejor från Ginza (en bra sida tycker jag). På Ginza så har jag beställt Gamma Rays nya DVD (se föregående inlägg) plus två skivor som båda är någonting av en chansning. Först så har jag beställt en Scorpions best off. Det har jag gjort för att min kära mor sa första gången hon hörde Sonata Arcticas platta Unia att det lät som Scorpions, och då måste ju Scorpions vara ganska bra i alla fall! Sen så har jag beställt en platta från ett band som jag hörde om alldeles nyligen faktiskt. Bandet heter Nocturnal Rites och är faktiskt väldigt bra! Jag beställde deras senaste skiva från 2007 med namnet 8th Sin. Om ni är nyfikna så finns deras senaste video här längst ner.

Se där! Det blev ett inlägg till slut! Nästa gång hoppas jag att jag har någonting mer matnyttigt för er att läsa. Tills dess, hare bra! Nocturnal Rites låten här under heter Never Again och det var faktiskt just den låten som fick mig att beställa deras skiva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0