Edguy - Tinnitus Sanctus (recension får vänta)

Jaha. Vad har du nu hittat på herr Sammet? Det var med den tanken som jag för fösta gången satte in skivan för att lyssna på den. Har Speedhoven överträffat sig själv ännu en gång eller blir det bara pannkaka av det hela?

Sanningen att säga så vet jag faktisk inte. Det kommer nog att ta ett tag i mina hörlurar innan jag riktigt förstår plattan tror jag. Antingen så kommer jag tycka att den är ett mästerverk, eller så kommer jag inte alls tycka det. När jag väl har bestämt mig för vad jag tycker så kommer det att komma en riktig recension här, men tills dess så får ni vänta och läsa de värdelösa recensionerna som finns i tidningar eller dylikt.

Jaja. Här har ni en låt från senaste plattan. Den heter Speedhoven. Mycket Nöje!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Enligt mig har herr Sammet hittat på något bra. Något nytt men ändå något typiskt honom. Det kräver dock sina lyssningar.

2008-11-16 @ 20:21:43
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0