Team Cans vann Körslaget!!

Då blev det som jag trodde, HammerFalls Joacim Cans och hans Mora kör vann hela Körslaget. Det gjorde dom med hjälp av Queens Bohemian Rhapsody, Carmina Buranas O Fortuna och Bon Jovis Linin' on a prayer! Dom totalutklassade Brolles "kör" på alla plan! Så jag säger; ett stort grattis till en av Sveriges bästa sångare från ett av världens bästa band och hela hans Mora kör!!!!

Men vad betyder Joacims medverkan i Körslaget för hans och HammerFalls karriär? Blir det någon skillnad alls? Jag tror att mr Cans medverkan i Körslaget har fått flera att öppna ögonen för hårdrock, och även för HammerFall. Jag tror dock inte att dom plötsligt kommer att börja sälja ut Stockholm Stadion och Ullevi men jag tror att bandet kommer att få lite mer av den uppmärksamhet som dom helt klart förtjänar. Det är i alla fall vad jag hoppas. Det kanske blir så att Sverige glömmer bort Cans nu när programmet är över, precis som vi gjort med alla otaliga dokusåpa "stjärnor" och alla idol deltagare. Men trots det så kommer ju alltid de äkta HammerFall fansen att finnas kvar.

Nu känns det som jag blev lite väl flummig, så jag ska ta och avsluta det här inlägget nu med ett STORT grattis till den absolut bästa kören från vårens säsong av Körslaget. Jag avslutar också med att säga vem jag tror kommer att bli Joacim Cans wannabe när Körslaget kommer tillbaka nästa säsong, för det är jag säker på att det kommer att göra. Jag skulle satsa mina pengar, om jag hade några, på Jakob Samuel (The Poodles).

Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0