Sonata Arctica till Stockholm!

Skriver bara ett kort inlägg för att berätta att det finlänska bandet Sonata Arctica kommer att spela på Tyrol (Gröna Lund) den 11 november i år. Det såg jag nyss när jag av någon anledning kollade in på bandets hemsida. Detta är något som man bara måste gå på. Biljetterna har dock inte släpps ännu, vet inte heller när dom släpps. Men eftersom det inte är något jätte stort världsband så borde dom inte ta slut så fort, hoppas jag :-P
Bandet spelar också i Folkets park i Huskvarna den 31 oktober. Dom biljetterna har redan släppts så jag gissar att biljetter till Stockholms spelningen släpps snart också.'
Det var allt för nu!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag ska se dom i Huskvarna. Jag tror det kommer bli grymt. Såg dom i Gbg förra året och det var riktigt bra så jag har ganska höga förväntingar den här gången. Men de borde inte ha några större problem att uppnå dem!

2008-06-25 @ 23:43:44
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: Lea

Mitt läge är precis likadant som Madeleines, bara det att det är lite mer osäkert om jag ska till Huskvarna. Men dom är väldigt bra live och jag hoppas att dom släpper loss mer än vad dom gjorde i gbg.

2008-06-26 @ 14:54:52
URL: http://lealoud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0