Hallå där, jag är inte död!

Hej där. Ville bara säga att jag inte är död och att jag kommer att ta upp bloggen igen inom en snar framtid! Anledningen till att jag inte skrivit något är att jag har varit på ett ställe utan dator och internet, och att jag inte har lärt mig hur man mobilbloggar :-P. Hur som helst så kommer jag att börja skriva igen när jag är tillbaka, någon gång nästa vecka. Idag är jag nämligen bara hemma på en liten blixtvisit.

Vad har jag då gjort under tiden jag varit borta? Svaret är; inte ett skit! Vilket är väldigt skönt! Jag gjorde bara ett uppehåll för att gå på Iron Maiden på Stockholm Stadion den 16de juli, vilket var grymt. Lite längre ner bifogar jag några bilder som jag tog på konserten.

Jag har också fått senaste numret av Sweden Rock Magazine som jag läst igenom i hängmattan. Där fick jag bland annat veta att Stratovarius såpan är långt ifrån över. Bandet funderar nämligen på att fortsätta utan Timo Tolkki under namnet Stratovarius, samtidigt som Tolkki själv säger att han planerat att själv göra ett sista Stratovarius album tillsammans med några gäst musiker. Kommer det då att bli två Stratovarius plattor från två olika band???? Låter väldigt konstigt i mina öron.

Vidare så fick jag också veta att Alice Cooper släpper sin nya platta, Along came a Spider, idag! Måste beställa den på Ginza sen.

Nu avslutar jag detta inlägg med att visa lite bilder från Iron Maidens spelning på Stockholm Stadion för någon vecka sen.
Live Nation presenterar; IRON MAIDEN!!!  Publikhav på Stadion  Publikhav på läktaren där jag satt  Den brittiska flaggan vajade över scenen  Förbandet Avenged Sevenfold, tror jag att de hette  Wherever you are, Iron Maiden´s gonna get you!  Scream for me Stockholm!!!!!  Titta noga så ser ni en gående rymt Eddie!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Avundsjuk? Ja!



Om jag bara hade tänkt lite tidigare kunde jag ha sett dem i Gbg men nej, jag är alldeles för velig, tyvärr.

2008-07-27 @ 20:15:53
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: Sture

Nej, det visste jag väl.

2008-08-05 @ 11:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0