Edguy på Arenan!

Jepp. Det blir Edguy på Arenan (Fryshuset)! Köpte precis biljett! Den fjärde februari så kommer dessa tyskar hit på deras "Tinnitus Sanctus World Tour", ska bli riktigt spännande att se faktiskt. Dels för att jag aldrig sett Edguy förut, och dels för att de tydligen ska vara väldigt bra live.

Som förband blir det ett ganska nytt svenskt bant, nämligen H.E.A.T (som för övrigt även kommer att vara med i Melodifestivalen nästa år). Dom är ganska bra, hör jag hört, och så kommer de från samma stad som Europe (obs onödigt vetande). Så det ska bli spännande att se. Andra förbandet är också svenskt och heter All Ends, dessa vet jag därremot 0 om :-P

Jepp, jepp. Nu ska jag avsluta detta lilla inlägg med att visa ett liveklipp med bandet "Larz-Kristerz". Hahaha. Skoja bara självklart. Den är med Edguy. Här framför de låten King Of Fools live på festivalen Graspop Metal Meeting 2006. Mycket Nöje!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Andra februari i Lisebergshallen blir det för min del :D Läskigt hur mycket man kan längta! :O Edguy :D <3

2008-12-21 @ 20:39:37
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: Korven

min kompis ska jobba som ljudtekniker på melodifestivalen.. han ser verkligen inte fram emot det. men om det bandet är bra så kanske han har ngt att se fram emot ändå? Vad tror du? :)

2008-12-22 @ 17:18:03
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0