Sjuk

I några dagar nu så har jag varit hemma och varit sjuk. Inte kul. Ont i hals och huvud och sängliggande i stort sätt hela tiden. Nu börjar jag i och för sig bli frisk, och det är ju skönt. Men det är aldrig kul att vara sjuk.


Alltid när jag är sjuk så börjar jag fundera på de mest konstiga saker. Det kan vara varför dom aldrig gjort en film eller tv-serie av böckerna om Casca (kolla upp det, rätt bra faktiskt), eller världen ser ut som den gör och hur den kommer att se ut i framtiden. Självklart så förde denna sjuka period också med sig nya sjuka funderingar, av en helt annan sort dock.


Jag kollade nämligen på extramaterialet till Helloweens senaste DVD, Keeper of the Seven Keys - The Legacy World Tour 05/06, Live on 3 Continents (lååååååååångt namn), idag och upptäckte en konstig sak. Är inte Helloweens gitarrist Michael Weikath väldigt lik den franska skådespelaren Jean Reno (känd från filmer som bland andra "Det stora Blå" och "Da-Vinci Koden")? Och är han inte också lite lik Robert De Niro?

Avgör själva:
Michael Weikath... eller? Robert De Niro... eller? Jean Reno... eller?

Det var allt för idag!


Kommentarer
Postat av: Ma

Sjuka tankar ? Glad att du är frisk nu.

2008-08-31 @ 10:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0