Vote Team Cans!

Då så har det återigen blivit dags för tv4s Körslaget, imorgon alltså.
Jag uppmanar här alla att rösta på Mr.Cans kör från Mora. Denna vecka sjunger de Carmina Buranas "O Fortuna" och AC/DCs "You shook me all night long".

Hjälp nu till med att få in lite bra musik i svenska folkets medvetanden, istället för all skitmusik som annars visas på tv!

Det var allt jag hade att säga den här gången, men jag är tillbaka nästa vecka med resultatet från Körslaget och en recension av Whitsnakes nya album "Good to be bad". Jag har än så länge bara lyssnat igenom den en gång, och det är riktigt bra grejor. Men mer om det i den kommande recensionen.

Metal Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0