Breaking News - Pontus Norgren ny gitarrist i HammerFall

Igår berättade jag om att Stefan Elmgren lämmnar HammerFall för att bli pilot.
Idag kan jag berätta vem hans ersättare kommer att bli; Pontus Norgren från The Poodles!
Enligt honom själv så beror detta på att han vill spela lite tyngre och hårdare grejor än det som Poodles spelar, så när han fick frågan så svarade han självklart ja.

Enligt mig själv så tycker jag att det inte kunde ha blivit bättre, trots att det från min sida var helt oväntat. Jag hade aldrig trott att det skulle bli Pontus Norgren som bli ny gitarrist. Jag hade faktiskt trott att det skulle bli gitarristen från Dream Evil som hoppade av för nån månad sen, men iblan kan man ha fel.

Hur som helst så önskar jag Pontus all lycka till och hoppas att han kommer att föra med sig något nytt till HFs sound.

Till sisst så bifogar jag en bild på hur HammerFalls nya gitarrist ser ut.

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0