Sommaruppehåll (+ lite frågor...)!!

Vajert, en kaviartaxi!! (e det någon mer än jag som vet var det kommer ifrån? :-P)

Nu tar Mr.MASA sommarlov!! Jippi!! Eller... nja, jag har haft sommarlov ett ganska bra tag nu. Men från och med snart blir det "på riktigt". Jag planerar nämligen att inte göra ett piss! Och jag planerar att vara på ett ställe helt utan datorer, gömma mig för solen, lyssna på Heavy (men framför allt Power :-P) Metal och plugga körteori. Alltså kommer den här bloggen, precis som förra året, att gå in i någon sorts dvala. Den kommer inte att läggas ner, tro inte det!! Bara en mindre sommardvala, för att sedan kunna starta med full styrka igen till hösten.

Nu kommer det säkert inte vara så att den går helt i dvala. Några inlägg kommer det nog att pressas fram (likt de 2 liter svett som man pressar fram ur kudden varje morgon den här årstiden) några inlägg, så håll ögonen öppna! Jag ska ju på Status Quo på Borgholm (Öland) om några veckor, så då kanske det kan bli några bilder och liknande här :-P

Tillsist ska jag ge er alla något att fundera på under sommaren. Jag hittade nämligen det här roliga listan på MetalAnnas blogg och tänkte att det kunde va skoj att fylla in den själv :-P. Gör det samma ni med, det är faktiskt ganska roligt!

1. Put your music player on shuffle.
2. Press forward for each question.
3. Use the song title as the answer to the question even if it doesn't make sense.

NO CHEATING!

Will it be ok? "In the Ghetto" - Elvis Presley

Hehe, makes no sense what so ever


How are you feeling today? "Make it Real" - The Scorpions

Ganska bra beskrivet faktiskt


How do your friends see you? "The Mob Rules" - Black Sabbath

Nu kryper sanningen fram...


Will you get married? "Dead or Rock" - Edguy

Tydligen... eller?


What is your best friend's theme song? "Many Meetings" - Howard Shore

Där ser man, en Sagan om Ringen nörd :-P


What is the story of your life? "New Age Messiah" - Edguy

HELL YEAH!!!


What was high school like? "The Savage Union" - Edguy

Ganska bra beskrivning på min klass... :-P


How can you get ahead in life? "Don't Talk to Strangers" - DIO

Låter vettigt


What is the best thing about your friends? "Angel" - Revolution Renaissance

Nu vart det väll liiiiiiiiiiite smörigt...


What is tonight going to be like? "Follow Me" - Place Vendome

Där ser man, spännande


What is in store for the remainder of this week? "Stalingrad" - Sabaton

Ja, jag är glad att jag inte var med då!


What song describes you? "Sex Fire Religion" - Edguy

Passar som handen i handsken :-P


To describe your grandparents? "Cry" - H.E.A.T

Hehe... nej, riktigts så är det nog inte ;-)


How is your life going? "The Curtains are Falling" - Stratovarius

:-D Roligt, roligt :-D


What song will they play at your funeral? "Keep the Flame" - Stratovarius

Om man spelar den blir den allmänna stämningen helt klart sorgsen


How does the world see you? "Bring the Hammer Down" - HammerFall

Neeej. För tusende gången! Jag är INTE snickare!!!


Will you have a happy life? "Knights of the 21st Century" - HammerFall

What prophesy?


What do your friends really think of you? "Black Sheep" - Sonata Arctica

Men... det är väll bra?


Do people secretly lust after you? "Strong Enough" - Nocturnal Rites

Trevligt, trevligt


How can I make myself happy? "Karate Schnitzel" - Tenacious D

Funkar alltid ;-)


What should you do with your life? "No Stranger (Another Day in Life)" - Gamma Ray

En fortsättning på "How can you get ahead in life" frågan alltså :-P


Will you ever have children? "Last Night On Earth" - Revolution Renaissance

Okeeej... då får dom inte leva så länge...


Jaha, det var ju roligt ju! Nu vet ni lite mer om Mr.MASA! Ha en bra, trevlig och ap varm sommar!
Och få inte Solstingeling!!! :-P


Kommentarer
Postat av: Renée

jag snor listan ;P



ÄLSKA Grotesco <3

2009-07-06 @ 20:39:36
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Kul lista :D

2009-07-13 @ 00:09:15
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, det är från ett barnspel för många år sedan som heter HUGO. Han åker i en fors på stockar och om han står på en stock för länge innan han hoppar över till nästa så säger han "vajert en kaviartaxi"

2011-02-26 @ 10:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0