Never trust MegaStore

On my heavy metal christmas my aunt gave to me, a giftcard on MegaStore (den som vet var hur den textraden går i original, och vilken låt det är borde vinna något pris. Men jag har inget pris att ge).

I slutet av förra veckan så täckte jag utnytja mitt presentkort, och gjorde då en beställning på MegaStore. Det jag beställde var Edguys The SIngels och Sonata Arcticas Reconing Night. På hemsidan stod det att Edguy fanns i lager, men Sonata behövde beställas hos leverantören. Okej då, tänkte jag för att det stod att det bara skulle ta 1-2 dagar. Tre dagar senare kollade jag in, eftersom jag ännu inget fått, och såg att det nu stod 5-9 dagar. Idag fick jag ett mejl om att skivan inte längre fanns hos leverantören, och att de skulle beställa nya.

Så för att göra en lång historia (eller egentligen är den ganska kort) kort så avbeställde jag hela min beställning. När jag fått besked om att den verkligen är avbeställd så ska jag göra en ny beställning. På Edguy plattan + en okänd platta (som jag ska bestämma mig för sen) som finns i lager.

Nu tänker du, som läser det här, säkert: vad har jag för nytta av att veta det här? Svaret är enkelt. "Never trust MegaStore". Hehe, nej. Jag hade inget bra och genomtänkt att skriva om bara. Hoppas att du kan förlåta mig för det. :-)

Tack för mej, bananasprej!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

On the first day of Christmas my true love gave to me, A partridge in a pear tree... osv. tills man vill strypa någon xD



ar5Ls" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=tReKRar5Ls



Jag hatar den!

2009-01-10 @ 18:32:44
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

SV: Jo, precis. Det finns många likheter mellan heavy och power, men även olikheter, annars skulle det ju bara finnas ett utav det, aight? ;)



Kul att hitta folk med bra musiksmak iallafall, för både power och heavy är jävligt bra. Metal som metal ska man inte säga men vi är iallafall av samma släkte. ;D

2009-01-11 @ 20:23:30
URL: http://aerime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0