Bra och DÅLIGA nyheter!

Den bra nyheten: Jorn Lande kommer att delta (som sångare, så klart) på den nya Avantasia plattan. Med tanke på att han gjorde ett sånt otroligt bra jobb på The Scarecrow så ser jag absolut fram emot att även höra honom på den nya plattan! Kunde kanske ha varit roligt med någon ny, men det kommer väll får jag hoppas!

Den DÅLIGA nyheten: Alice Cooper kommer till Sverige, men INTE till Stockholm!!! Han kommer till jädra Göteborg och jävla Västerås (inte för att jag har något emot dessa städer egentligen... eller kanske lite, eftersom han väljer dom framför Stockholm :-P), men inte till Stockholm!! Va FAN!!! Vet han inte att jag, som aldrig sett honom men som gärna vill göra det innan han försvinner, bor här?! Dålig stil Alice!

Kommentarer
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggena

Annars är det bara att ta dig hit vettu ;)

2009-08-15 @ 00:04:05
URL: http://aerime.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Bara att komma till Gbg då ;) Kan väl inte vara så svårt..jag har ju tagit mig till Sthlm många gånger för konserter. Lite får man kämpa ibland :P Och det är ju lätt värt det för Alice Cooper!

2009-08-16 @ 16:25:24
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0