My top 10 Metal Bands... of all times!

Nu har jag äntligen börjat få grepp om den nya Edguy plattan! Och jag gillar det jag hör! Men det är inte det som det här inlägget kommer att handla om. Nej, för igår hade jag nämligen lite långtråkigt. Så då så tänkte jag att jag skulle klippa ihop en liten film i Windows Movie Maker. Jag valde att kalla denna lilla "film" för "My top 10 Metal Bands... of all times!". Så ni kanske kan gissa vad den handlar om. Jag har helt enkelt listat mina top 10 favoritband inom världen Metal och hårdrock. Så, eftersom min blogg handlar om det som den gör så tänkte jag lägga upp den här. Varsågoda!


Jaja, jag skröt väll lite i början kanske :-P men det måste man ju göra när den ligger på YouTube, eller hur! Hare bra tills nästa gång (då det med all trolighet blir en recension av nya Edguy plattan)!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det var ju inte direkt någon allt för förvånande lista ;)

2008-11-18 @ 19:48:06
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: Fanny

ja lyssna igenom hela listan o den känns lite förutsägbar som att du toppa de andra skulle tycka. den enda som saknades som ja skulle tycka göra listan ändå mer förutsägbar var ozzy osborn....O du missa en grupp som ja tycker toppar, metallica....å dagens riktigt bra band, In flames till exempel. skulle va roligt om du gjorde en lista me de tio bästa metal banden idag?! en liten önskan från mig

2008-11-18 @ 23:19:10
URL: http://banny87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0