No Sacrifise, No Victory. Framsida, Låtlista + ny sida!

Det nya året närmar sig med stormsteg. Och det gör även den 20de februari, då den nya HammerFall plattan No Sacrifise, No Victory släpps. Visst, det är ett tag. Men idag så såg jag för första gången att både låtlista och framsida till den nya plattan blivit presenterade på den nya hemsidan (fortfarande samma adress, http://www.hammerfall.net/, men med en helt ny design). Och självklart så ska jag inte vara sämre. Här nedan följer låtlistan:

1. Any Means Necessary
2. Life Is Now
3. Punish and Enslave
4. Legion
5. Between Two Worlds
6. Hallowed Be My Name
7. Something for the Ages
8. No Sacrifice, No Victory
9. Bring the Hammer Down
10. One of a Kind
11. My Sharona (The Knack cover)

Yeah! Alla låttitlar låter faktiskt riktigt HammerFall! Förutom My Sharona såklart :-P. Jag tycker att det är kul att HammerFall vågar göra en cover på en låt som inte är metal i original, tror det kan bli riktigt bra. Jag kan också informera om att första låten, Any Means Necessary, är den första singeln som även kommer att bli en video.

Nästa grej var ju omslaget till det hela. Här kommer det:
HammerFall - No Sacrifise, No Victory

Såja. Då vill jag passa på och säga gott nytt år också! För jag tror nämligen att den här glada nyheten får avsluta år 2008! Vi ses 2009! MERRY NEW YEAR (sprid uttrycket!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0