Twitter omröstning

Ni är dåliga på att rösta kära lästare ;-) Jaja... Nu presenterar jag resultatet i min lilla omröstning angående Mr.MASA på Twitter i alla fall!

Twitter
Grymt cool idé (Gci) 3
Jag har ingen åsikt för jag är en bäver (Jhi) 1
Fantastiskt fånig idé (Ffi) 0

4 röster alltså ;-) hehe... om det inte vore för att jag kunde se besöksstatistik för bloggen skulle det va ganska depprimerande... HAHA.

Anyway! 3 av 4 röstade i alla fall på att det var en grymt cool idé! Vilket betyder att jag kommer fortsätta med det ännu ett tag! Hur länge får vi se... men ett tag till blir det i alla fall! Det är också roligt att se att jag har en bäver som läser min blogg!! Nice!!

På tal om min blogg är jag medveten om att det inte händer så mycket här just nu... jaja... bättring kommer!! Kanske...

Jag har i alla fall gått igenom hela min beställning från Sweden Rock Magazine nu!! Grymma grejor!!

Thnx for today folks!!

Bye!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Jag tror att en anledning till varför inte så många har röstat är för att man följer bloggen via Bloglovin. Man ser alltså inte omröstningen, såvida man inte går till startsidan av bloggen. ;D

2011-03-27 @ 21:15:20
URL: http://danies.blogg.se/
Postat av: ztizze

Det där med bloggandet går upp och ner... Keep up the good work :)

2011-03-28 @ 20:42:41
URL: http://ztizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0