Leverans!

Jepp! Igår anlände paketet från Sweden Rock Shop!! Och jag håller som bäst på att lyssna igenom mina inköp! Avantasia DVDn har jag inte kommit fram till ännu. För den krävs det nääästan att jag får loss storbildsTVn och surroundsystemet i vardagsrummet :-P Alltså typ i helgen :-D

Men Freedom Call plattan var grym! Och så var också Helloween plattan!

På tal om Helloween så är jag i och med denna leverans endast 3 plattor från en komplett samling av bandets studioalbum! Nu saknas endast Chameleon, Master of the Rings och Better than Raw!! Nice!!

När jag ändå är inne på meningslöst babbel kan jag passa på att promota lite för Firefox också! Igår, tror jag, släpptes den senaste versionen av webbläsaren, Firefox 4! Och idag har jag laddat ner det både på jobbet och hemma och måste säga att jag nu ALDRIG kan gå tillbaka till Internet Explorer. Så kändes det i och för sig redan med gamla versionen av Firefox, men nu är det på riktigt! Så snabbt, så vackert... Jaja... Här kan du i alla fall ladda ner den!!

Vad mer kan jag babbla om denna dag? Jo! SL! SPÅRFEL?? PÅ RIKTIGT!! Idag tog det 30 (!) minuter att åka tunnelbana 4 stationer! Alla som bor i Stockholm vet att det är MYCKET!! Inkompetenta jävla idioter! Och så skyller de på spårfel vid Fridhemsplan! Vilka är det som ska se till att det fungerar då? Kan man fråga sig...

Jaja... Jag är inte bitter :-P Men ibland känns det som ett mindre krig bara för att ta sig hem!

Men det var allt för idag!!

Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0