RE: consert in Stockholm, Sweden

Stor respekt till Manowar!!! Eller i alla fall derar management!! De svarade faktiskt på mailet jag skickade som en del i Manowar till Stockholm kampanjen som jag skrev om för ett tag sedan. Här är svaret:

Hail Mr. Masa!


The reason we are not playing a show in Stockholm, is simply that there were no promoters or venue owners with the balls to have Manowar come to their venues and shake them to their fucking foundations; so we are playing not just one, but two shows where we could, Gothenburg, for all of our true Viking brothers and sisters waiting for us to return to Sweden.



Hail and Kill,


MANOWAR


Kul och spännande svar faktiskt! Manowar kommer ha min respekt i tid och evighet för det! Ingen spelning i Stockholm dock alltså... men... men... de kommer säkert tillbaka! Varför jag inte åker till Göteborg? Därför att Manowar inte är ett "åka till Göteborg" band :-P

HAIL AND KILL!!! Riktigt bra låt faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Fan jag fick inget svar, men nu vet man alltså.

Lägger upp detta mail i FB eventet.

Hoppas det är okej!

2011-01-27 @ 09:00:19
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Stones

Klockrent svar!

2011-01-28 @ 12:20:06
URL: http://tuneoftheday.blogspot.com/
Postat av: bjarte fagerlid

15.12. 2012
hei jeg er norsk, men bor i vejle i danmark
jeg skal på manowar consert den 4 march, jeg kjøpte 20 biljetter, men har noen til salgs, vis noen i sverige ønsker biljetter

min e-mail er [email protected]
mobil 0045 23867887

2012-12-15 @ 17:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0