Sabaton på Arenan!

Nu är det gjort! Jag har äntligen tagit mig i kragen och köpt min biljett till Sabatons spelning på Arenan i november! Jag vet att november är låååångt bort. Men jag tänkte att det är bättre att köpa biljett för tidigt än för sent. Men som alltid när jag ska köpa saker så är det något som går snett. Denna gång var det att jag har fått fel biljett! Jag köpte min biljett på Record Hunter i stan (en bra skivbutik är det dock) och tänkte inte mer på det. Men när jag kom hem så märkte jag att jag hade fått biljett till deras spelning på Gamla Teatern i Östersund och inte till Arenan i Stockholm!

Bah!

Men nu har jag mejlat Ticksters kundtjänst (på inrådan av arrangören Skrikhult, som svarade väldigt snabbt och trevligt! GOOD WORK! Obs, ingen ironi) om detta och det borde inte vara några problem tycker varken jag eller Skrikhults kundtjänst.

Så slutresultatet är i alla fall att jag har/kommer att ha biljett till Sabaton den 27 november i år! JIPPI!!!
Support är de skotska piraterna Alestorm! Jag kan lite om detta band och de är hyfsade. Ovanligt nog är det keyboardisten i bandet som är frontman och även sjunger. Det ska bli spännande att se dem också.

Tillslut ska jag avsluta mitt ovanligt dåligt skrivna inlägg med två videos från de två banden:

Alestorm - Keelhauled (betyder väll kölhalad om jag inte har helt fel va?)


Sabaton - Uprising (från den kommande plattan!!! Detta är ingen officiell video men jag tyckte att den var bra! Är man intressead av texten så står den med i videon!)


CHEERS!!!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag vet inte än om jag ska se dem i Piteå eller i Göteborg :O Men någonstans blir det...

2010-05-03 @ 18:04:11
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Alestorm som förband? Yay då får jag se dem. Grymt

2010-05-04 @ 09:00:53
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0