Nytt namn, ny header!!

Som jag har skrivit förut så har jag ju fyllt 2 år i bloggvärlden nu! Detta firade jag med att förfula min redan ganska fula header med en ful grå text över alltihopa. Nu har jag dock tagit mitt förnuft till fånga och skapat en alldeles ny header!

Jag gjorde ju detta när bloggen fyllde 1 år också. Då ändrade jag även namnet på bloggen från "Masa91s Blogg" till "Mr.MASA's Metal Blogg". Eftersom jag ändå byter header så tänkte jag att jag skulle byta namn igen! Men som nu kanske märker så är det inga jättestora förändringar. Bloggen heter nu kort och gott "Mr.MASA", med undertiteln "Made of Metal" (som ersätter förra årets "Bringing Back The Balls To The Blogs")!

Jag är faktiskt väldigt nöjd med min nya header och tycker att den blev väldigt snygg och cool och METAL!! För dem av er som inte vet det så är de tre gubbarna i den, från vänster till höger; Allmänt cool snubbe utan namn (från Sabatons Metalizer platta), Eddie (från Iron Maidens Killers platta) samt riddaren Hector (från HammerFalls No Sacrifice, No Victory platta)! Varför jag valt just detta vet jag inte helt säkert själv, men det ser bra ut!

Tillsist ska jag väll avslöja var jag fick idén till att ha "Made of Metal" som undertitel. Det är självklart taget från Dream Evils underbara låt med samma namn! Varför har jag valt det då? Jo! För att både låten och bandet representerar att man inte ska ta Metal på alldeles för stort dödligt alvar. Visserligen är det den bästa musiken på jorden, men man måste även kunna se sig om lite och respektera att inte alla är metalheads! Låten ironiserar även med folk som strävar efter att vara så METAL som möjligt, något jag tycker är skoj. Jag står bakom det till 100% :-D


Världens klockrenaste textrad:
I am so fucking metal and so is my wife
I am his wife - shut up!

HAHA. Hur som helst! Hoppas ni inte blev bortskrämda nu! Vi syns i nästa inlägg! BYE!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag älskar Dream Evil! Sååå jävla bra! :)

2010-05-03 @ 00:01:20
URL: http://onewaytorock.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Grymt snygg ny header-och bra slogan. Har svarat på din kommentar i min blogg.

2010-05-03 @ 16:42:30
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: ztizze

Headern är perfekt...Stilren...Me Like !!

ROCK ON !!!

2010-05-04 @ 18:10:07
URL: http://ztizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0