GOD HATES FAGS! (...and Sweden... and Dio)

Jahaja. Egentligen var det tänkt att jag skulle publicera plats 3 på min lista över de 10 bästa hårdrocksballaderna idag. Men sedan rann tiden iväg och nu känner jag att jag inte riktigt orkar :-P hehe

Istället tänkte jag ha lite filmvisning! Den stora snackisen de senaste dagarna har ju varit att "Westboro Baptist Church" ska demonstrera vid Ronnie James Dios begravning. Jag tänker inte upprepa allt de sagt om honom (det finns på Aftonbladet och ett antal andra metal bloggar). Däremot tänkte jag visa ett amerikanskt nyhetsinslag om denna kyrka. Där de säger att Gud HATAR Sverige. Anledningen? Jo, att en domstol för ett tag sedan dömde pastor Åke Gren (heter han va?) för att ha predikat mot homosexuallitet. Denna video är ganska rolig, men på samma sätt väldigt skrämmande. Värd att kolla in!



Nästa video är herr Jorn Landes egna hyllning till Ronnie James Dio. Tydligen har han gjort ett helt album i han ära (det måste väll ha varit planerat innan hans död va? Annars är det konstigt...) som kommer att heta Dio och komma ut den 2a Juli på Frontiers Records.


Sådär! Det var allt för idag.
Bye!

Kommentarer
Postat av: ladydoordie

sv: Jag har inte heller något emot HF tycker att de gör jävligt soft och skön musik faktiskt! Dessutom har jag enda sedan deras första hit haft en crush i Cans ;D haha Och då var jag nog fan inte gammal..

2010-05-27 @ 14:33:06
URL: http://ladydoordie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0