Ny Sabaton låt online!

JEY!
Nu har Sabaton lagt ut en hel och helt ny låt från deras kommande platta på deras MySpace! Låten är titellåten för den nya plattan; Coat of Arms. Och jag tror nästan att vi har en kommande Sabaton klassiker! Det är en mäktig och bombastisk låt starkt präglad av Joakim Brodéns fantastiska röst, det klassiska Sabaton stuket på gitarrerna och ja... allt annat som är Sabaton! Det är alltså inga större nyheter utan det är Sabaton PRECIS så som Sabaton SKA låta! Om resten av låtarna är lika bra så kan plattan mycket väl vara i klass med föregångaren Art of War, som jag håller som deras hittills främsta verk! Så kolla upp den!

De låtar som kommer att vara med på den kommande plattan är:
01. Coat Of Arms
02. Midway
03. Uprising
04. Screaming Eagles
05. The Final Solution
06. Aces In Exile
07. Saboteurs
08. Wehrmacht
09. White Death
10. Metal Ripper

Det ska bli MYCKET spännande!


Kommentarer
Postat av: The Shadowy Hardrocker....JESSICA :D

Lyssnade, och shiit vad bra den är.

Ser verkligen fram emot den dag skivan släpps och till 8 Maj då jag ska på Sabaton konsert för andra gången :D

2010-03-24 @ 19:46:26
URL: http://noothingtosay.blogg.se/
Postat av: ztizze

Men nu är det Fredag :)

Ha en bekväm helg !

2010-03-26 @ 09:55:37
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: Jessica :D

Nu är jag här och kommenterar igen haha,

men det var ett tag sen, och nu har ju albumet släps,

och sen var jag på konsert med Twisted Sister, Sabaton och Raised Fist den 8 Maj.

Från Coat of Arms spelade dom Coat of arms (självklart ;D) Uprising och Saboteurs.

Alla tre är faktiskt riktigt bra, och fastnar på hjärnan, särskillt Uprising, en av mina favoriter av albumet. Annars är det The Final Solution som är min absoluta favorit, den har verkligen fastnat! Och sedan Uprising och Coat of Arms, sen resten, hela skivan är riktigt bra, verkligen värd att köpa enligt mig! :D

2010-08-02 @ 11:00:20
URL: http://noothingtosay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0