In the dark, V.02

Okeeeej. Läste nyss igenom mitt förra inlägg (om du missade det så är det borta nu, sorry!) är APA vad det lät emo :-P Nääästan till och med att jag bröt min "ibland personlig men aldrig privat" regel... sorry!
Det är sånt som händer när man är övertrött och inte kan tänka.

Men nu till något betydligt roligare! Den första musikvideon till Kiske/Somerville projektet har nu släppts! Låten är en power-ballad och heter Silence och videon är regiserad av någon som heter Martin Mueller.



För de av er som behöver en sammanfattning om vad detta är för något så kan jag ge en liten kort inblick. Kiske/Somerville är ett melodiöst metal projekt av tysken Mat Sinner (Primal Fear, Sinner), som har skrivit nästan alla låtar (många tillsammans med svensken Magnus Karlsson... NEJ, inte Barbados Magnus!), och som bygger på de två sångarna Michael Kiske (ex-Helloween, Place Vendome, Unisonic samt har gästat på bland annat flera Avantasia låtar) och Amanda Somerville (en av personerna bakom metal operan Aina samt har även varit inblandad i Avantasia). Skivan kommer att släppar 14e September!

Sådärja. Det var allt för idag (inatt... för klockan är just nu 00,59). Cheers!

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Tyckte det var bra att du släppte in oss lite, det gör inte mig nått, men det är din blogg så ja.



Kiske/Somerville projektet ser vi fram i mot så klart, satan så bra det blir tror jag!



3vlig helg också!

2010-07-30 @ 15:57:24
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: DANIELA

SV: Jo det har du iofs rätt i :D Asså fan 6 dagar är fan ingenting, kommer bli så jävla awesome.



Ja GnR åren i boken var ju absolut roligast att läsa om. Hade verkligen varit så jävla kul att se dem under den tiden.

2010-08-03 @ 01:15:35
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0